Pages

21 August 2011

Nostalgia



Pejam celik jap je dah nak RAYE!
tapi shopping pon tak lagik, huh!
sibuk2 nak raye nih, mestilah nak ngemas2 rumah kan,
dalam sibuk2 ngemas bilik, tejumpa plak 1 kotak nih,
bukak2 dalam tuh penuh surat, haaa!



haiya tuh sume surat admire bagi time skola dulu, tak sangka simpan lagik,
lame sesangat dah~
saje la belek2 semula surat2 tuh, bile bace teringat zaman sekolah dulu2,
memang syok la!
yela zaman aku dulu tak macam sekarang, HP sane sini, gune surat menyurat la, haha
yang tak boleh blah, siap ada posmen nye lagik! heh~
orang lain pergi skola nak belajar, aku excited nak dapat surat, haih!

Sungguh Pelik!
sebab aku ni dah la pemalu orangnye! tettt! tapi ada jugak orang yang berminat nak kenal, huhu
terharu la jugak, mane tak nye, nak senyum kat gurl pon susah,
ape lagik nak tegur, memang BESOKK! la jawabnye~
orang cakap malu tak bertempat, sudah nye perangai gitu membawak la sampai skrang nih, huhu

Keberanian nak tegur gurl yang aku minat tuh memang susah la, lau setakat member2 tuh ok la lagik~
aku nih bukan suke interframe ke tunjuk2 hebat ke, jenis yang low profile jek, yela rupa xde kan, so wat biase2 jek la, haha!

Tak sedar melalut sampai ke sini, haih!
berbalik pada hari raye nih, aku rase zaman kanak2 la paling seronok,
suasanenye tak same macam skrang nih, huhu rindu gile zaman tuh! ( Jaman Biyen ) Jowo la!
setiap pelusuk kampung redah, nak capai target duet raye nye pasal,
sanggup menapak jauh2! hakhak!
sekarang nih, raye berlalu cam biase jek, tak semeriah zaman kanak2....
Rindunya pada Arwah...

" Yang pergi terus di ingati, yang hidup terus menginsafi "

No comments: