Pages

05 December 2011

Kembali...

Assalammualaikum sahabat sekalian...
bersarang + berhabuk! tuh la gambaran blog aku nih~ haha!
heee lame nye tak update blog, rase banyak dah aku ketinggalan dalam dunia blogging nih~
pejam celik abes sudah praktikal, huh lepas 1 dugaan, sibuk mengemaskan Full Report!
lepas nih aku akan kembali rancak berblogging huhu~





Menjelang sem baru nih, banyak benda nak dipikirkan,
dari rumah sewa, yuran, huh! $$ saje la~
merancang perbelanjaan sangat penting, memandangkan kos sara hidup yang tinggi,
so aku awal2 akan pasang plan untuk merangka bajet sendiri haha!

merapu + merepek memalam nih, musim hujan saje kat sini,
risau pulak banjir melanda, mintak2 dijauhkan la, Aminnn~

Ok lah, mata pun dah berat, cukupla entry kali ni sebagai pembuka lembaran baru dalam hidup aku!
Chow Chin Chau~!!

MF : grr! pening pale bila dah ade kereta nih, duit sentiase kena ade! huh

No comments: